Bear Goshen Clinic 🐻

by - April 05, 2019

Assalamualaikum hi,
hari ni aku nak share klinik di kawasan aku yg aku rasa klinik ni comel dan yang paling penting perkhidmatannya okay setakat ini. pertama kali klinik ni buka banyak yang salah pandang org fikir bear clinic tu klinik haiwan sebab logonya bear,klinik bear ni baru buka dalam 3-4 bulan. 
awal bulan feb hari tu aku bawa saifan pg chekup klinik bear sebab saifan lama dah batuk dan tiba-tiba demam panas,so cepat-cepat aku bawa ke klinik bear. 
masuk ke klinik bear ke kaunter nurse klinik bear buat pendaftaran and timbang berat saifan and tunggu untuk rawatan doc sambil tunggu-tunggu saifan tengok tv ,klinik bear ada sediakan tv so kita menunggu tidaklah bosan dan terasa lama hehe. masuk ja ke dalam bilik rawatan jumpa doc dapat doc yang baik dan ramah ,doc chek saifan and bagi neb 1 dos dah lepas neb doc chek lagi sekali .yang bagunya doc chek details so aku rasa berbaloi lah aku bayar RM109 and dapat 6 jenis ubat.alhamdulillah dah makan ubat dalam seminngu gitu aifan dah kembali akif dan sekarang tambah selera makan,lebih lagi dapat vitamin dari klinik bear.

apa yang best dgn klinik ni dia ada buat ceramah free tau,tapi aku belum ada kesempatan mau join,best juga kalau dapat join dapat menimba ilmu perubatan.





klinik bear 






ruang menunggu yang ada tv boleh trik perhatian budak-budak 


ada tempat minum air (gelas minta di kaunter )


timbang berat baby


water heater 


chek tekanan darah free 





sebelum kena rawatan 


aktif juga 


''mana doc ni "
  🐻 







creadit photo :Bear Goshen Clinic / me

You May Also Like

4 comments

  1. sekali pandang mmg ingat kan klinik haiwan sbb gambar bear tu yg bsr hehehe...
    dlm nya cantik n nampak elegent gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ahh tu la pasal ...sekali pandang mcm klinik haiwan tapi bukan hehe

      Delete
  2. Assalamualaikum.... ala comelnyer klinik... untuk kanak2 sesuaikan....

    ReplyDelete
  3. cantiknya kawasan klinik, tenangggg je haa :)

    ReplyDelete