Pujaan Hati Ibu Muhammad Saifan

by - April 01, 2019

Assalamualaikum
Hai hari ini memperkenal kan anak sulung saya  Muhammad Saifan,lahir pada 25.december 2017 (8.28 pm)
kesakitan yang terbayar ❤yang sekarang sudah berumur 1 tahun 3 bulan Alhamdulillah kurniaan Allah amanah yang akan di jaga sepenuh hati InsaAllah

semasa aku mengandungkan saifan ada perasaan yang takut ,ya takut tidak dapat jadi ibu yang baik kepada saifan biasalah kita ni perasaan ibu-ibu ni macam maca ketika mengandung. selalunya sebelum aku tidur kerja aku merenung dinding ,banyak persoalan di kepala ku mampukah aku?bolehkah aku? kalau sudah bersalin mcm mana? sanggat banyak di fikiran.

apa yang aku buntu adalah beli barangan baby haha yes aku gagal bab-bab ni aku main pakai beli ja padahal xtau lagi jantina baby ,yakin x yakin ja aku ja jantina yang doctor bagitau tu.dua kali scan tetap juga doctor cakap baby boy and baby awak ni besar ni omg haha ,time aku pregnant perut aku besar dah macam kembar dalam tu padahal sorang ja. 

sepanjang aku mengandung suami aku xda dia kerja di selangor ,so everymonth chekup ku terkedek kedek mcm penguin jalan sendiri ke ke klinik haha but for me never mind la bukan  susah pun pg chekup sendiri, padahal suami aku ni excited sangat nak hantar nak ikut scan baby tapi apakan daya xpa nanti second baby kita pg sama-sama okey ayah saifan ❤☺

Alhamdulillah saifan seorang baby yang baik sangat dari lahir x cerewet senang ja jaga dia ,baik budak ni alhamdulillah  di permudahkan urusan ibu untuk jaga saifan ,ibu dan ayah saifan akan buat yang terbaiksemampu boleh kami ya anak ..semoga saifan jadi anak yang soleh dunia akhirat berbakti kepada ibubapa ,keluarga dan masyarakat satu hari nanti amin.












Muhammad saifan 1 year 3 month blessed ❤

You May Also Like

6 comments

  1. done follow sini.. saifan so cute :)

    ReplyDelete
  2. alah2 comelnya dia.... lagi2 gambar yg kedua last tu...
    pandai buat muncung itik hehehhe... ke sbb mama nya biasa ngajuk dulu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe terima kasih alhamdulillah membesar dengan baik..tu tengah makan lekor tu haha

      Delete