Gambar Konvo Yang Lalu Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah (kipsas) kuantan

by - November 27, 2014

Assalamualaikum

Hari ni kita nak update gambo konvo yang lalu , urm konvo tahun nie (2013 yang lalu) di adakan di dewan utama kolej aku sendiri, for the first time buat di dalam dewan utama. sebelum-sebelum nie pihak kolej buat je kat hotel zernith (sultah ahmad shah convention centre ). mulanya berharapan sultan ahmad shah yang bagi scroll .rupanya MB pahang ,tapi okey la tu sudah graduate kan :) .

perasaan ku pada masa tu rasa macam tidak percaya akhirnya setelah macam-macam yang di lalui ketika merantau dan menuntut ilmu sudah berakhir dengan segulung diploma now next stage perlahan lahan. lama-lama sampai juga 'jadilah macam si kra-kura' ahah . 

rasa sedih + gembira = suka juga time nie rasa sedih sebab terpaksa berpisah dengan kawan-kawan , tempat tarbiyyah ,hostel 5 bintang (haha),cafe,dewan kuliah,masjid kipsas, ada rezeki pasti ku lawati lastly pling di rindui nanti suara pensyarah-pensyarah aku yang garang.
rasa gembira of coz la gembira dah graduate, payoh nok  perah otak. rasa macma nak gila hah yang study tu tahu laa.

mesti pelikkan eh pegi convo sorang-sorang :( family x dapat ikut. takpe yang penting aku family aku dah happy dah aku dapat konvo. yang paling best aku konvo sekali dengan sahabat aku dari sekolah rendah lagi (tu gambo kat bawah) kami kawan sejak sekolah rendah, sekolah menengah (sekelas lagi) dan seterusnya hinggahlah masuk ke kipsas nie, kami rancang jugak nak sambung belajar d UMS negeri asal 
you UMS tunggu kami be-empat hihi.

                                                            nah campak balik










okey lah setakat nie je daaaaa 


You May Also Like

0 comments