My Blog Journey

by - March 30, 2017

Hi there,ini bukan blog baru lama suda tapi i lupa password 😂😂😂 jadi tadi secara tidak sengaja terbuka blog ni .Banyak sudah post saya buang sebab mungkin yang lama-lama. so insaAllah saya akan mula menulis dan mengarut balik di blogger ni.ya walaupun sekarang blogger ni kurang mendapat perhatian ,bagi saya itu lebih baik sebab boleh saya mengarut kecuali mencarut di sini. apa bilang tu komen dan tulis yang mulia mulia saja 😂😂 haha. sekarng kan banyak laman sosial yg famous mcm instagram,facebook,twitter, tumblr emm dan banyak lagi.syukur semua account saya ada hahah.Tapi saya rasa bagus menulis di blogger ni sebab boleh luahkan perasaan yang terbuku di hati haha sekadar untuk mengisi masa lapang apa salahnya, lagi-lagi saya ni yg seorang suri rumah tangga yang berjaya menguruskan hal-hal kebajikan dan keperluan suami wuhuu. emm lagi satu fokus utama blog saya adalah mengenai kehidupan pengalaman dan sebagainya lah.mana tau ada tips-tips berguna bolehlah berkongsi sama. wink 😉.ok nanti sambung 

You May Also Like

0 comments