b:includable>"

Wednesday, June 25, 2014

zaman susah cari kerja

assalamualaikum
saya nak kongsi cerita ni ada kaitan dengan kerja ,sekarang ni fuhh punya lah susah cari kerja,kalau kita malas tapi ada yang rajin cari kerja paling pun akan bambong dalam setahun baru lah dapat kerja tetap kan sabar seja la insyahallah rezeki ada di mana mana yang penting usaha ,kalau kita cakap je sambil duduk goyang kaki di rumah kerja takkan datang punya hehehe.alhamdulillah aq dah dua kali datang temuduga kedua dua dapat tapi masalahnya aku ni tengah study terpaksa lah lepaskan berikan kepada orang lain.kadang kadang kita kena fikir juga dengan orang lain jangan tamak ya. satu lagi aku ni kurang puas hati dengan orang yang senang lenang dapat kerja sebap ada orang dalam amboi sedap je kan tapi tak pa la my be tu rezeki ,tapi kalau macam tu kita tidak akan tahu kebolehan kita,percaya la :) zaman sekarang ni yang penting rajin dan rajin

No comments: